ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Anastasia Beverly Hills: Cream Contour Kit Review

Helloo svima,Dobro dosli na moj blog za danas vam pisem o kremastoj paleti koju sam dobila i da napomenem NISAM DUGO PISALA PA SAM SE VRATILA TAKO DA SADA CU IZBACIVATI VISE  POSTOVA I RECENZIJA JER SAM DOBILA 100 STVARI ...i nista ne mogu da stignem da napisem tako da obavezvo ostavite komentar i zapratite moj blog....
Pa da krenemo paleta je kao sto sam rekla kremasta i ja sam je dobila ovaj mjesec,meni se mnogo dopada zato su su prije svega sve ove nijanse meni bile potrebne tako da me je odusevila ova paleta.
Ja inace imala sam iskustva sa nekim paletama koje su kremaste ali su nijanse stvarno grozne te tako ova me je odlicno ,pozitivno iznenadila.
Znaci odlicne nijanse i paleta tacnije nijanse su dugotrajne ,odlicno rade svoj zadatak lako se skida ii mogu reci da je dugotrajna paleta.
Obavezno narucite ovu paleticu nece te se pokajati.
To je to za ovu recenziju.Puno pozdrava do sljedeceg posta .

UKOLIKO ZELITE NESTO POSEBNO DA VAM PISEM NA MOM BLOGU SLOBODNO PISITE,I AKO SU U PITANJU PROIZVODI.hvala

4 komentara: